Mat strålande mat!


Günaydin!

Har varit på jobbet ca en halv timme, druckigt kaffe och bara vaknar till liv lite extra.

Igår slutade min show tidigare än Carols så jag gick till Englas för att hälsa på min nya svenska bekantskap, han äger restaurangen vilket är lite roligt med tanke på att han är svensk :)

Jag hade inte ätit på hela dagen igår och generös som han är bjöd han mig på middag. 
Alltså ni vet när man är så där dö hungrig och känner att man kan äta vad som helst, så får man sån här mat. Det är som att komma till himmelriket. Så himla gott!

Igår åkte vi iaf hem och la oss direkt, lördag men ingen utgång för vår del. Däremot har en vännina till mig från Norge kommit ner/snart här och hon vill väldigt gärna till Black Horse. Så jag ska höra med henne vad hon har för sig ikväll, kanske drar vi dit tillsammans och får även chans att prata igen en del. Jag träffade ju henne här nere förra sommaren så ska bli kul att träffa henne igen :)

Ni får ha en fin söndag kära ni, kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0