Min tid i Alanya


Jag tror ni har förstått varför jag åker hem.
Jag går mer och mer tillbaka i ätstörningen, det finns inga vettiga rutiner, för mycket festande och jag ser inte min framtid här.
När jag bestämde mig för att göra denna resa trodde jag att det skulle lösa sig med killen som fanns här, jag trodde jag skulle kunna skapa en riktig vardag, festa visste jag att jag skulle göra och jag trodde jag skulle må bättre i mig själv.
 
Men det blev helt enkelt inte som jag tänkt mig. Jag mår dåligt och har blivit så himla osäker på mig själv, vad jag duger till och för vem jag duger åt.

Men denna resa har varit väldigt bra också. Jag har träffat så många fina människor, haft otroligt roligt, skapat fina minnen och det kommer jag ta med mig hem. Även denna resa har jag varit lycklig och otroligt deppig.
Alanya ger än mycket att minnas, bra som dåligt men för min del får det vara bra för ett tag. Som sagt, Alanya finns kvar. Livet kretsar faktiskt inte bara runt Alanya.

För er som kommer på semester kommer älska det. Det är verkligen en awesome semester ort!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0