Min Topp 5 under träning!

1. Avicii - Wake me up
 
 
2. David Guetta and Showtek ft Vassy - Bad 
 
3. Don Omar ft Daddy Yankee, Lucenzo & Arcangel - Danza Kuduro Official Remix
 
4. Michel telo ft Pitbull - Ai se eu te pego
(Tyvärr gick det inte att bädda in videon på youtube men sök gärna på den ist!)
 
5. Free Deejays - Mi Ritmo 
 
Dessa låtar får verkligen igång mig när jag är ute på min runda. Blir alltid lika glad och taggad när dessa kommer igång, jag får liksom ny energi!
De känns somriga för mig och älskar musikstilen på de tre sista låtarna. Man känner sig typ "sexig" när man springer till den typen av musik, haha ;)
Mina absoluta guldkorn till träningen helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0