Mina planer, svar på tal


Ni vet att jag älskar när ni kommenterar och ställer frågor men en liten fråga, varför är alla oftast anonyma? :)
Jag är ju inte farlig och ett litet namn skadar inte, blir bara lite mer personligt :)

Iaf tänkte iaf svara på dina frågor, tack för din kommentar :)

1. Jag kan inte säga att jag ångrar mitt beslut, jag behövde den här pausen. Komma hem och få lite perspektiv på saker och ting. Men jag saknar min vänner där väldigt mycket! :(

2. Nej jag vet faktiskt inte, vi får se vad som händer :)

3. Mina sommarplaner är att först och främst vara med släkt och vänner! Men ska nog även jobba och försöka komma underfund med vad jag vill göra, dvs plugga till :)

4. Ja absolut! Jag har fått se väldigt mycket bakom kulisserna av turismen och människorna. Många är väldigt "skadade", har problem osv. Precis som en själv bara att de agerar annorlunda.
När jag ser ut över Alanya ser jag än vacker fasad men som under ytan är en orättvis och krävande stad att leva i. "Äta eller ätas"-lag, djungelslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0