Myskväll!


Godmorgon, Günaydin, Good Morning! ;)

Igår åkta jag ju ut till Närtuna för att träffa Josse. Hon hämtade mig i Rimbo och så åkte vi hem till henne och käka gott. 
Så mysigt med kramar som jag fått från folk sen jag var 4,5 år! :)
Josses mamma hade även bakat en smarrig tårta och vi slängde ihop litevgrönsaker och dipp sen.
Alex kom också över, vi tre har alltid kul tillsammans och det finns nog inget som vi inte kan prata om haha!
Vi käka iaf grönsaker och dipp (jag vet bilden är katastrof men what to do) och kolla på Student festen. Så jäkla rolig film, rekommenderas!

Senare ska jag som sagt knata bort till morfar och Gunnel, mamma och ungarna kommer ut senare så det ska bli myspys! :)

Vi hörs lite senare kära ni, kram kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0