Överraskning!


Den här Boy-toppen vart jag kär i vid första ögon kastet. Det var en vän till oss som jobbar i en butik i hamnen som visade mig den och jag visste att denna ville jag ha men beslöt mig ändå för att avvakta lite.

Igår var vi och kollade på skor åt Carol från samma ställe men eftersom vi hade en tid att passa och vår vän var upptagen så bestämde vi att vi kommer tillbaka senare.

Carol fåt ett meddelande då han säger att vi har glömt en påse där, båda vet att vi inte hade glömt nåt men vi antog att han förväxlat oss med nån annans påse.
Han sa åt oss att hämta den på Black Horse, vi tänkte jaja vi får väl göra det då han vägrade lyssna på oss.

Så när vi kommer dit på kvällen för att hämta påsen så innehåller den Carols skor och min topp!
Glädjen var total och jag blev så förvånad. Vi trodde han typ skulle driva med oss om den här påsen men i själva värket så var det än present från honom!
Så himla snällt av honom verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0