PW och styrka


Hej på er! Allt väl? :)

Jag mår väldigt upp och ner. Har precis duschat efter 1 timma och 10 minuters PW och styrkeövningar.
Det gick bra, vädret är fint och jag är slut. Däremot var det en liten detalj som sinkade mig lite men jag kämpade på iaf!
Och jag har heller inte sovit så himla bra i natt. Man kan tro att jag var hög när jag somna då mina drömmar i natt har varit helt skruvade. Jag skulle gissa på att det bror på mitt röriga sinne just nu. Så mycket tankar och idéer som snurrar runt!
Ska iaf bli skönt att få komma ut till Alex, umgås och mysa i det fina vädret som ska vara i veckan!

Nu ska jag se till att få i mig lite lunch iaf, tror mitt svängiga humör beror på lågblodsocker. Jag blir irriterad på liten minsta grej och inget blir bra. Så ska få upp humöret nu, förhoppningsvis!

Ha det bra så länge, kram! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0