Så tacksam!


Godmorgon!

Igår hade jag är jättefin dag tillsammans med Johan och Anna.
Vi var på en shoppingrunda inne på NK, där Johan köpte ett par Tommy Hillfiger skor åt mig och så tyckte han att jag såklart skulle ha en klänning till det!
Anna fick också ett bar skor och Johan investerade i en t-shirt.
Sen fick vi till Gallerian, käkade lunch, drack lite kaffe och gick vidare till Hollister där jag då fann en fin sommarklänning!
Anna köpte även en bodyspray åt mig därifrån också!
Vi knatade sedan vidare till Rigoletto så medans jag och Anna väntade inne på Wayne's gick Johan och fixade biobiljetter till nya X-Men filmen :)
Vi satt sedan där och sörplade i oss en varsin kaffe :)
Lite bilder på det jag fick kommer sen :)

Asså jag kan inte vara mer tacksam för gårdagen. Att jag har en sån fin bror gör mig så bortskämd, han är verkligen bäst! Och hans flickvän Anna är också helt underbar, älskar verkligen båda! 
Så tacksam att jag har fina människor i mitt liv som kan få mig att må bra!

Sen fick jag även en liten realitycheck. Att så vill jag också kunna ha det, unna mig fina saker och göra roliga saker.
Johan har kämpat för att komma dit han är idag och det ger mig inspiration. Kan han så varför skulle inte jag kunna nå den punkten han är i livet?
Det gäller bara att ha lite jävlaranama i sig så går det, och det har min storebror bevisat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0