Sjuk...


Som om det inte kunde bli värre så har jag åkt på värsta förkylningen. Hostar som en idiot, snuvig, upp och ner feber och orkeslös.
Så därför blev det inte mycket till bloggande igår, hoppas ni förstår.

Och dessutom står jag i ett vägskäl, beslutet mellan att stanna eller flyga hem.
Det är svårare än vad man tror men på något sätt känns det som att Sverige väger mest. 
Känns som det finns så mycket jag vill göra nu, vill hitta livet på riktigt. Något jag trodde att jag kunde finna här men gud så fel jag hade!
Det har istället fått mig att öppna ögonen, inse så mycket.

Jag får se hur jag löser allt, om jag skulle flyga hem och när det isf fall blir.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag typ trånar efter Alanya livet just nu mitt i allt skolhets osv, kan inte du göra en "nackdel" lista typ som ändå kan få den som är här hemma att uppskatta det man har mer, typ en för och nackdel lista som kanske du i slutändan också gynnas av?:D blir ju en ögonöppnare för de flesta läsarna som ser Alanya som drömlivet, att det också har sin mörka sida och att man inser att ja, man har det ganska bra här hemma ändå:)
kram

Svar: Jag gjorde faktiskt en i natt när jag inte kunde sova så tänkte faktiskt lägga upp den alldeles strax :) Kram
My Bergstedt

2014-05-06 @ 23:01:59
Postat av: therese

Mitt hjärta,det är ju det som ä det bästa med en del saker.Man ska el kanske måste testa för att inse vad som fanns där från början.Antingen funkar det kanon el så blir det skit.Men man har blivit många erfarenheter rikare.Förhoppningen och den starka önskan om en annan tillvaro kan vara stark för många,men få som faktiskt gör något åt den.Var glad och stolt över det,livet kanske ändrar sig igen om ett tag,nya vägar blir synliga.Man ska alltid vara nyfiken och våga testa,för man kan bara sitta där sen med ångern över att man inte gjorde något åt sina drömmar.Min är fortfarande den samma det vet du.Du får kanske komma och hälsa på mig i framtiden..Hahaha.Älskar dig hjärtat,du vet att jag alltid finns bakom dig vad som än händer.
Pussss

Svar: Ja du har rätt! Haha ja på semester kommer jag gärna ner och gör Alanya osäkert men att bo här fixar jag inte.
Puss!
My Bergstedt

2014-05-07 @ 08:59:53
Postat av: therese

Nej kanske inte nu,det är ju en partystad,men alla blir äldre.Och jag lär inte behöva bekymra mig över om jag sitter på krogen varje dag el inte.Men jag fattar problemet.Dom kör lite live fast die young.Tyvärr..
Puss

Svar: Ja precis så är det tyvärr men det vill jag inte så...
My Bergstedt

2014-05-07 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0