Skitsnack, kränkningar och idioter


Jag kan säga att jag verkligen längtar till att få åka hem. Speciellt efter inatt.
Grabbarna här har noll respekt. Det gör som det vill, när det vill och hur det vill. Det bryr sig inte för fem öre. Och detta ska vara nära vänner till mig.

Jag ska vara helt ärlig. Igår blev jag så förnedrad, blev kallad slampa och att jag har legat med alla här. Jag vet mycket väl att det inte är sant, saken är bara den att de tror vad det hör och ser. Dvs att om jag sitter med en killkompis eller ens går iväg med en kille tar de föregivet att man ligger med denna person.
Samma sak med om du "känner", hälsar eller ler mot för många.
Det är helt sjukt.
Jag vet ju att det har en annan kvinnosyn men att säga att svenska flickor är billiga fittor är fan att gå för långt, deffenetivt med tanke på hur de själva hållet på. Nya tjejer varje kväll i princip.

Nej jag mådde piss igår när jag var på väg hem från Summer Garden, hade till och med svårt att somna. Jag kände mig verkligen så förnedrad, förödmjukad. Jag kände nästan att det han sa var sant, så grovt var det, fast jag vet ju egentligen att det inte alls är på det viset.

Ett tips till er som kommer hit: Stanna inte för länge. Kom på semester och ha kul, då kan ingen behandla dig så här. De känner dig inte på samma sätt. Det är iaf mitt råd.

Sen måste jag bara tillägga en sak, alla här är inte svin. Killen med mig på bilden är en av det bästa människorna jag har träffat här nere. Hjärta av guld och han är inte alls som killarna jag beskriver om ovan. 
Är det nån jag kommer sakna här ifrån så är det han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0