Svar till Johanna

Hej My! Jag har en liten fråga angående flyg till Alanya/Gazipasa, du verkar ju vara lite erfaren enligt bloggen ;)
Jag ska ner 1 månad Juli och tänkte höra om man ska ta enkelbiljett och boka hemresan när man är där? 
Hoppas du får en fin sommar :)

Hej Johanna!
Det jag kan råda dig att göra är att kolla på Skyscanner. Jämför priserna, om det blir billigare att boka en enkelbiljett och sedan en hembiljett där nere. Eller om du tjänar på att boka tur och retur. Om du ändå vet när du ska åka hem så skulle jag nog rekommendera tur och retur om priserna inte skiljer så mycket. 
Biljettpriserna ändras rätt ofta så även om en hembiljett är billig nu kan den ha stigit i priset när du väl ska åka hem :)

Hoppas jag var till nån hjälp! :)
Ha en trevlig resa :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tipsen! :D

Svar: Självklart, inga problem! :)
My Bergstedt

2014-05-27 @ 11:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0