Svårare än jag trodde


Hej på er!
Igår var det fredag och det betyder utgång, även ikväll också. Ni vet ju varför.

Jag trodde inte att det skulle bli svårt att åka denna gång men jag började säga hejdå till några vänner igår och vi ett tillfälle blev jag så rörd att tårarna låg när. Fy Idag ska jag breaka för alla och jag kommer nog bli bemött med olika reaktioner. Vissa bryr sig mer än andra, det visar sig ikväll.

Hade grym ångest igår alltså över detta och kände; Nej jag stannar! 
Men jag vet ändå hur jag känner och det här finns kvar. Det som vill hålla kontakten med mig gör det, och Alanya finns ju här liksom. Ingen omöjlighet att komma tillbaka.

Men ska försöks ordna upp saker och ting nu när jag kommer hem. Kommer ta tid men tar det steg för steg så ska det nog gå bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0