Team Black Horse!


God morgon på er, inte för att jag har sovit mer än ca 45 min men aja!

Vi var alltså ute igår, började på Black Horse och gick äntligen våra t-shitar! Sen drog vi vidare till LA och Miami där vi träffade två kollegor och deras ragg ;)
Efter det drog vi tillbaka till Black Horse för att sedan åka till summer garden :)
Lite bråk mellan mig och en viss person när vi kom till Black Horse men det blev inget större problem, blev bara så jäkla förbannad på hur han bemötte mig. Så gör man inte!

Iaf så blev det mycket dans på summer garden och sen drog jag vidare upp till Teras och sen borgen med tre killar, en svensk som bor här och äger restaurang  samt två killkompisar. Både trevligt men slutade lite så där.
Fullt ös helt enkelt och inte mycket sömn. Har jag tur är det ingen show ikväll och jag får gå hem och decka haha! 

Hur ska ni spendera eran lördag? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASBRA att du bloggar mer ofta nu, tror du har fått fler läsare och kommer du med nya inlägg ofta kommer de nog öka då de flesta tröttnar om de ej fåt uppdatering på typ två dar, va försiktig där borta! kram

Svar: Tack!
Ja jag håller med dig, ska verkligen försöka hålla jämna updates. Jag tycker att det är så kul att besökarantalet har ökat. Det gör mig mer motiverad! :D
Ska absolut vara försiktig, kram!
My Bergstedt

2014-05-03 @ 10:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0