Ute på landet



Godmorgon!
Förlåt för dålig update igår men det var lite stressigt där på dan, skulle hämta Victor hos Johan osv.
Sen är det ju så att idag har morfar och Gunnel ska ha sin sommarfest så därför åkte vi ut till Närtuna igår för att hjälpa till lite.
Grillade ca 20 kg kyckling och så korv till middag. Sen blev det lite drinkar alá morfar och färdig Sangria som mamma köpte.

Däremot vet jag inte vad jag ska ha på mig?
Antingen somrig och en aning flickig eller en mer chick stil. Jag har mer mig några valmöjligheter och kanske om jag har tid så kan jag lägga upp alla outfits.
Ni får tycka till, vilken ni gillade bäst  och vilken ni tror jag valde :)
Låter det bra? ;)

Kram så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0