1 September


För exakt ett år sedan bodde jag i hagsätra, jobbade på Donken, pluggade på Didaktus, blev av med solariumoskulden, skulle försöka sluta röka (gick inte så bra) och var inställd på att träffa pojkvännen i oktober nere i Alanya.
Oj vad allt förändrades, vad mycket som har hänt och vad fort det har gått.

Det tog slut med killen, jag längtade fortfarande som en galning på att få åka. Det var i princip då som jag bestämde mig för att jag ville dra så fort som möjligt till Alanya stanna där, eller rättare sagt när jag skulle åka hem till Sverige. 
Kär blev jag också. 
Som sagt, galet mycket har hänt sen dess men vad långt bort det känns. Var det förra året jag slutade på Donken liksom?

Nu bor jag i Närtuna, har gått vidare från den kärleken, gjort Alanyaresan, pluggar i Norrtälje, att röka är inget jag vill eller gör längre och så försöker jag pussla ihop vardagen på bästa sett :)

Undrar hur mitt liv ser ut om 1 år från nu, återkommer 1 september 2015 om det! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0