14 september


Godmorgon! Som ni alla vet är det 14 september och det innebär val.
Min dag ändrades lite igår då jag åkte till Johan och Anna igår istället för Norrtälje. Super mysigt!
Men som sagt idag är det val och jag har precis vart och röstat här i Hagsätra då jag inte har hunnits skrivas ute i Närtuna. Det är mitt första val och jag har tyckt att det var självklart vilka jag skulle ha röstat på men så fick jag en helt annan uppfattning igår då Johan och Anna förklarade lite bättre hur politiken ser ut. Jag har inte varit allt för insatt men nu har jag iaf röstat och det känns bra.

Nog om det, nu ska jag ta mig en kopp kaffe hos pappa innan jag åker hem och sen vidare till Norrtälje :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0