Ensambarn


Jag har ju alltid haft mina syskon nära till hands, bott med dem osv men nu när jag bor själv med mamma, Johan flyttat hemifrån för länge sen och Matilda och Victor bor hos pappa så kan jag helt plötsligt förstå hur ett ensambarn känner sig.
Alltså att vara det enda barnet.
Nu vet jag ju iofs inte om ett ensambarn saknar att ha syskon när det inte har en specifik person att sakna.
Men för mig känns det iaf jättetomt!

Saknat liv och rörelse i hemmet, att få krama på mina små hjärtan. Mina syskon betyder allt för mig, dem och min älskade mamma!

Men det är ju så här situationen ser ut just nu så det är bara att bita ihop och rida ut stormen!

Jag får iaf träffa Matilda och Victor i helgen, förhoppningsvis Johan också. 






Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar verkligen att ha alla mina hjärtan samlade.Är tomt utan dom,men som sagt hjärtat,dom finns ju med oss hela tiden ändå.

Seni seviyorum

2014-09-16 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0