Fredags kvällen!

(Bild på två av tre boysens fötter haha!)

Hej på er!
Allt väl? :)

Igår spenderade jag kvällen med Josse, Jennifer, Benja, Simon och Håkan som dök upp lite senare på kvällen. Det blev pizzahäng, snacks och goa skratt till kortspelet Sanning eller konsikvens och jag har aldrig! 
Spel vi brudar köra även fast vi vet det mesta om varandra, ändå lyckas vi få fram något nytt haha. Saker man bara berättat för sina närmaste helt enkelt haha! ;)
Älskar dem verkligen och så glad att jag har dem! :)
Många minnen har vi tsm och fler blir det :)

Idag har jag hunnit med frukost framför Skönheten och monstret i Paris som går på tvn, nu ska jag träna och ta en dusch sen får vi se om jag åker in till Norrtälje. Lutar åt det håller :)

Nu får ni ha en trevlig helg kära ni, kram så länge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0