Frukost och... matte


Detta är min morgon, måndag 1 september!
Den började trött, har sovit jättekonstigt :/ Men efter en god frukost kändes det bättre, sprang även på en vän som jag inte träffat på snart ett när jag skulle in på Ica i Norrtälje, var bara tvungen att köpa en Celcius till mattelektionerna.
Kan nån förklara varför jag behöver detta? Jag har klarat mig utmärkt utan den här typen av matte och kommer heller aldrig få användning av den i vardagen!
Suck!
Eftersom det är en frivillig kurs funderar jag på att byta, känner på mig att jag ändå inte kommer klara av matte 2. Hade jag fattar vad jag gör så hade jag inte suttit här och blogga nu haha ;)
 
Aja, slutar tidigt idag så det är skönt. Vi hörs senare! :) 
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0