Glädjen!


Just nu mår jag så bra! Det pirrar i kroppen av glädje och hoppas verkligen det hållet i sig! 
Det har börjat så bra men visst finns en viss rädsla att detta skiter sig, som det brukar! Har iaf bra magkänsla men jag vet med mig sen tidigare att inte bli allt för ivrig! Även om det är svårt att låta bli..

Både igår och idag blev det iaf träning, känns skönt och nu när jag börjar känna resultat blir jag mer taggad också! 
Konditionen har blivit bättre, den är långt ifrån awesome men helt okej. Får ju tänka att lungorna måste återhämta sig efter rökningen! Men skilland på konditionen känner jag absolut och på kroppen finns det också lite skillnad. Men det har ju bara gått 3 veckor av regelbunden träning men fortsätter jag så här kommer det nog bli grymt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0