När livet kommer emellan


Gokväll på er!
Segt med updates I know men livet har kommit emellan lite :)
Skolan rullar på bra tycker jag och just nu känner jag mig så glad! :D

Idag slutade jag iaf halv två så jag blev hämtad av Josse i Rimbo och så åkte vi till Täby där hon bjöd mig på en mysig fika! 
Så skönt att få prata ut om saker jag inte riktigt är van att prata om!
Älskar henne så otoligt mycket och är så tacksam att ha henne vid min sida i livet! :')

Jag har helt ärligt inte mer att säga för ikväll så hoppas ni nöjer er med det här lilla inlägget, kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Älskar dig så himla mycket hjärtegryn! ❤️

2014-09-10 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0